2011. augusztus 9., kedd

Rami hívott meg erre a kedves kis játékra, amelyben a gyerekkorunk kedvenc ételeit és édességeit kell felsorolni. Majd a játékot továbbadni öt bloggerinának. akkor jöjjön egy kis nosztalgiázás :D


A jó öreg lángoskoma, strand, bambi megvan?

nem találtam rendes képet róla, a régi cerbonára gondoltam ami volt vagy húsz különböző ízben ( a banános elég tuti volt!! ) 100,- volt egy dobozzal és minden reggel mikor ezt reggeliztünk arra gondoltam bárcsak gazdag lennék és akkor egyszerre vagy 10 dobozzal is vennék, hogy annyit ehessek belőle amennyi csak belémfér :D valamiért kivonták a forgalomból, pedig nagyon fini volt!

kókuszos szaloncukor, a zacsis! :D

szerintem nem is kell semmit írnom :D

mikulás csomag :) ma már nem nagyon kapunk ilyesmit sajni. nem azért mert nem vagyunk jó gyereket, egyszerűen csak már nem gyerekek. tele volt télifagyival juhhuu.

csak mert rábukkantam erre  a képre, nagyon retro :D

maci méz!! imádtam! még mindig nagyon csipázom, szerencsére lehet kapni is.

palacsinta mindenkor. :)

mézes kenyér! még mindig nagy kedvencem. anya régebben vajjal keverte össze, hogy ne csepegjen, az volt a legfinomabb :)

tudjátok a 'gyermekek kedvenc itala ' :)

ovis májkrémes kenyér, azóta kicsit gazdagabban fogyasztjuk, hehe.


még van +1 nagy kedvencem, a kollégium ahol laktam szakközépiskola alatt reggelire volt epres és banános tej, rengeteget meg tudtunk inni belőle, nem tudom pontosan hogyan készült de nagyjából szerintem 10 l tejhez 5 liter vizet adhattak meg egy pudingport. nagy kaland, de fini volt az a lényeg.

nézegettem kinek adhatnám tovább a lehetőséget, de már körbejárt ez a játék, szóval akinek megtetszett nyugodtan töltse ki. Puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése