2011. augusztus 16., kedd

bocsi, hogy már megint eltűntem, keveset vagyok gépnél és így kevesebbet is tudok postolni :) a hétvégéim kezdenek átlagosan telni, ez  a bummbele szombat esti munka kicsit megtöri a hétvégéimet, mert ugye szombat délután már készülődés vasárnap délelőtt meg általában heló, de már csak 4 buli, azt meg már féllábbal is kibírom :D remélem. most hétvégén péntek és szombat este is lesz party PalmBeach en, ha van kedvetek egy jót bulizni gyertek gyertek! :) 
voltunk vasárnap strandolni Mórahalmon, hűűű hogy ott hogy fér el több ezer ember ezt még most sem tudom, pedig elfér!! iszonyatos tömeg volt, nagyonjó, ezt annyira nem csipázom mikor rendesen le sem tudod tenni a kis törölköződet meg amúgy is tele minden medence, sor mindenhol és blablabala . de mi is dinnyék voltunk, miért is vasárnap strandolunk, amikor mindenki ráér?! azért összességégben tuti volt, idén nem is voltam még strandon ( tudom durva, de valahogy nem jutottam el eddig, meg bundzsi idő is volt ugyebár elég sokszor :S ) persze  Balatont kivéve de az nem annyira ez a jelleg.
tegnap este pedig a Vedres udvarban vacsiztunk egy finomat, mojitoztunk egy keveset. majd röpke órácska múlva elindultunk futni egyet a ligetben, mostanában nem voltam arra, kicsit szanaszét a helyzet arrafelé is, mindenfelé útfelbontás, rendes terep futás lett a vége, mellesleg pedig teli hassal annyira nem  jó futni, erre az első km után gyorsan rá is jöttem, aztán már csak sétaséta és hasfájás, gratulálok brigi :D
ma egy kis szoli és konditerem, este pedig, ha addig összeszedem a kispajtásokat lenne kedvem egy tábortűzön sütögetéshez a Tiszaparton.  :D csók nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése