2010. december 25., szombat

london baby

megérkeztem. eléggé szaladgálós volt az elmúlt pár nap, de a mai azért teljesen karácsonyian sikerült, azaz tele hassal tvt néztem összességében, na jó nem egész nap! Gábor dolgozik ma,  úgyhogy sokáig aludtam, kicsit elpakoltam a konyhában, smallville-t néztem (!!!) de csak két részt... olvastam az ajándék könyvemet, már csak alig 50 oldal van, ez gyorsan ment! délután sétálni mentem. :) itt fehér a karácsony, egész nap sütött a nap, olyan igazi képeslapos volt a környék. karácsonyi díszek az ablakokban, havas járdák, süti illat, mindent megtesznek az elveszett karácsonyi hangulatomért, ami persze továbbra sincs sehol. a szoba ablaka egyébként egy kis udvarra néz, mögötte egy fenyőerdő van, G mondta, h néha nyuszi is van az udvarban, merthogy kerítés nincs sehol, ez nagyon tetszik nekem, semmi rács az ablakokon, semmi, még a bejárati ajtókat is alig zárják! most pedig fahéjjas tejet kortyolgatok, lassan elkezdek angolozni, le akarom fordítani a bejegyzést, mert ugye megígértem :) remélem ti is jól vagytok! ölellek titeket : anya london baby-je :)

As a result:
I'm arrived. My last few days were quiet rushy, but this day finally had the Christmas feeling, witch means I watched tv with a filled up tummy. All right, not all day long! Gabor is working today, so I had a late morning. I did tidy up in the kitchen and watch Smallville, but just two episodes. Read my "gift book", got 50 pages remaining, I'm better than I'm expected. In the afternoon I went to walk. Over here we got a White Christmas, it was sunny all day. I could imagine the landscape like a postcard. During my walk I saw Christmas decorations in the windows, snowy footpath and felt delicious cookie smell. They try everything  to help me to get back my Christmas feeling, but they aren't successful yet. The window of the room gives me a view of a small garden, with a little pine forest in the back.  Gabor said sometimes a little bunny appears due to there  isn't any fence around, I do like it, no safety grid on the windows, sometimes they not even locking them front doors.  Now I drinking my cinnamon flavoured milk and just starting to learn a little English. I want to translate this entry, as I promised. Hope you doing well. Many hugs: my mum's London Baby. :)

2 megjegyzés:

  1. jajjdejoo lett, tökjó angolul (is) olvasni téged:) hiaanyzol, már nem tapad a hó, de később lehet kimegyünk megpróbálni. este meg bordányban voltam pfF :D irjiiiiijr soksok bejegyzést:) csokollak

    VálaszTörlés
  2. hogyhogy bordány?? és már ébren?
    ma otthon lesztek egész nap? mit csináltok a hóemberen kívül? puszizlak!

    VálaszTörlés