2010. december 27., hétfő

juppiijjéé

észre sem vettem ma, hogy hétfő van, kicsit olyan érzésem volt, mint mikor nyári szünet van és a végefelé azt sem tudod milyen nap is van. tegnap este elmentünk buliba, előtte beültünk kettő darab pub-ba, uuu az első hely nagyon tetszett, bársonyvirágos tapétával, nagy fotelekkel, jó zenékkel! a másik hely is jó volt, táncoltunk, van egy szám ami ha megszólal mindenki egyformán táncol rá, mondjuk ez is a szövege, kettőt erre kettőt arra, forgás ilyenek. furcsa volt, mintha betanult koreográfia lett volna! Azután ettem egy sajtbureszt és mentünk is tovább a buliba, ehjha jó nagy hely volt! nem mellesleg "csokiparty" :) esélyem sem volt a szőke hajammal beolvadni a környezetbe! mindenesetre tetszett, jók voltak a zenék is. az alkohollal azonban vigyázzatok! számotokra ismeretlen italokat ne igyatok össze, mert a végén nem tudjátok melyik volt a jolly joker! továbbra is I love bacardi! ejj. olyan 11 felé ébredtem, filmet néztünk, délután városban voltunk (tudom most is ott vagyok) vettünk ilyen ízesített vizet, banyek legfinomabb!! remélem otthon is lehet kapni! holnap vásárolgatunk, meg moziba megyünk, Narnia!! juppijéé! szerdán London, a  Madame Tussauds mindenképpen meg szeretném nézni.  vasárnap pedig Brighton-ba utazunk! ezt most találtam ki! meg ugye itt van a szilveszter is, szombaton meg lesz  The New Year's Day Parade, jó lenne meglesni azt is. szóval ennyi egyenlőre, G éjszakás úgyhogy tartok szerintem egy smallville maratont :) remélem jól vagytok! hiányozol Phugi!! hjahj és a csajok itt borzalmasan öltözködnek, nyoma sincs lookbook-nak! kárpótlásul a néger srácok helyesek! :) puszik!  








                                                                                                     How did we do?   


                                                                                              nem feledkeztem meg az angolról, rajta vagyok az ügyön! :)

2 megjegyzés:

  1. Hi ωοulԁ yоu mind lettіng me know which hоsting company you're using? I'ѵe loaded yοur blοg in 3 differеnt browserѕ and I must say this blοg loadѕ
    a lot quicκer then most. Can you suggest a goоd inteгnet hosting ρгоvidеr at a hоnest prіce?
    Kudos, I apprесiate it!

    Feel free to ѵisіt mу weblog - visit the up coming internet site

    VálaszTörlés