2010. december 5., vasárnap

"vennem kellene egy kertet"

a hét átlagosan telt, edzés, angol, munka, eső, tánci, nem esőtánci! móka és kevés alvás.  pihenésképpen péntek este volt nálam egy kis lakásbuli így szerényen, azután a retroba keveredtünk el, tánciztunk.  a vendégek nálam aludtak, igaz nekem 11kor sikerült csak hazakeveredni..    gyors zuhany, P-t felébresztettem, megvitattuk az estét és már indultunk is.   ajándékot vásároltunk aztán pedig hazavitt, egész úton csak nevettünk, kissé még az este hatása alatt álltunk véleményem szerint:) meg egyébként sem vagyunk normálisak! ezt is megbeszéltük, mindent figyelembe vettünk, arra jutottunk, hogy ez egy tény.  hazaértem kajcsi, cipőt váltottam és már indultunk is. Pvel egy komoly rallyt ejtettünk meg. mivel kömpit elég érzékenyen érinti a belvíz kérdés a legtöbb földes út le van zárva, illetve ki van táblázva, h járhatatlan, minket ez különösebben nem érdekelt, a kicsi golffal szembenéztünk az esetleges megtorpanással, de semmi baj nem történt, ügyesen vette az akadályokat, határozottan  tetszett a dolog! azután felmásztunk egy lesre az erdőben, én még korábban sosem jártam arra, nem is tudtam, h ezek a területek a faluhoz tartoznak. szép volt nagyon, fenyőillat és soksok őz. nyuszi nem volt sajnos. aztán délután szundiztam egy órácskát, az estét háromasban töltöttük, pizza vacsora. :) néztünk egy kis pénteki megasztár ismétlést, ooo kállayt nagyon sajnáltuk, a kis aranyos még sírt is, nagyon szomorúak voltunk ponihugival :(  indultam szombat este is buliba T el is jött leegyeztetni a hogyan mikor kérdést, de 23kor végleg megfáradtam, és az alvás mellett döntöttem. ma ebéd után anyuékkal karácsonyi vásároztunk, nagyon szép volt ma is:) de iszonyatosan hideg volt. Pvel elcsíptünk egy beszélgetést két srác között, arról szólt, hogy az egyik srác olyan 13 éves szeretne venni egy kertet, mert az végre megnyugtatná, később rájöttünk, hogy nyílván nem paradicsomot szeretne termeszteni a reggeli szendójához. de azért vicces volt. a sok dinnye! este még elszaladtam edzeni egyet, most meg a madagaszkárt nézem, hallgatom. jövőhéten elméletileg nincs sok dolgom, hnap este elugrok A elé, aztán kicsit csavargunk, lehet felszaladunk Phez.  pénteken vacsi, vasárnap bécs. eddig ennyi, nem túl gazdag, de bármi lehet:) hnap mikulás, még a google is erre figyelmeztet, aranyos! elgondolkodtató, hogy hogyhogy nincs minden nap kép az éppen aznapi érdekességekről, hiszen szinte minden nap valaminek a világnapja, vagy vhol ünnepnapnak számít. ez csak úgy eszembe jutott. 

holnapra sok ajándékot hozzon a mikulás nektek! puszik!



Pvel retro





kiscsalád

kilátó, egyenlőre hó nélkül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése