2011. november 26., szombat

Karácsonyi vásár Szegeden




















8 megjegyzés:

  1. jaj nagyon tetszik..........most is akarok menni Szegedre:):):):)

    VálaszTörlés
  2. csüt este spinning után pont elkaptuk a világítás kezdetét:)) imádom:))

    VálaszTörlés
  3. így van jöjjön mindenki Szegedre!! :) ha kell tipp, hogy melyik helyen adják a legfinomabb forralt bort, megsúghatom ;)
    Adri csütörtök este mi is pont arra jártunk, mikor felkapcsolták a fényeket és díszítették a karácsonyfát.. egy kicsit illúzió romboló volt látni a közterületes 50es bácsikat, ahogy pakolgatták fel a díszeket, nem mintha manókat vártam volna, csak azért mégis!! :D

    VálaszTörlés
  4. hónapok óta próbálom rávenni a barátomat egy kis szegedi kiruccanásra, mert annyi szépet látok Nálatok a városról:) én már egyre jobban be vagyok zsongva:D

    VálaszTörlés
  5. milyen hangulatosak ezek a képek!:) Kár,hogy Szeged az ország másik végébe van,régóta vágyom arra fele:(

    VálaszTörlés
  6. Móni: remélem mihamarabb sikerül rávenned a kedvesed egy kis szegedi mókázásra, a hétvégéken is sokáig vannak nyitva az üzletek és tudtok finomakat is enni a karácsonyi vásárban :)
    Zitu Téged is vár Suncity :) szerintem megéri pár napot eltölteni itt, egy hosszú hétvégét mondjuk :) az idei karácsonyi bögre esetleg szép ajándék is lehet majd a fa alatt :)

    VálaszTörlés
  7. Halihóóóó! Legközelebb is szívesen elkísérünk benneteket a kellemes sétára!Remélem ti is jól éreztétek magatokat, mert Laci nagyon jól, meg persze én is:)))))Puszi Aresz

    VálaszTörlés
  8. rendben kedves! jól éreztük mi is magunkat! :) esti sétába bármikor benne vagyok/unk! puszik Aresz!! :)

    VálaszTörlés