2011. november 14., hétfő




 a hétvégéről mutatok nektek pár képet. szombaton esküvőn voltunk felszolgálni. szombat reggel héttől vasárnap reggel hétig lóti-futi :)  rendesen elfáradtam! egész vasárnap izomlázzal küszködtem és persze hihetetlenül álmos voltam! a lagzi egyébként nagyon szép volt! az elmúlt években nem is jártam ilyen jó lagziban, pedig megfordultam párban :) a menyasszony is szépséges, a dekoráció is, a hangulat, az ételek, a vendégek ...  egyszóval nagyon tetszett és jól éreztem magam, annak ellenére, hogy a lábam már délelőtt 11 kor fájni kezdett, olyannyira, hogy reggel már alig bírtam felmenni a szobámba! erre az évre már nincs több lakodalmunk, mondjuk már hideg is van és persze jön a karácsonyi időszak, úgyhogy szabad vagyok mint egy kismadár! szabad szombatok ójee!! végre itt vagytok!








 






ennyi a lakodalomról, ugye milyen klassz a dekoráció? :) a következő képek pedig a jó öreg pihenős vasárnapon készültek:









 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése