2011. november 23., szerda


ahogy ígértem itt is vagyok! sikerült megvennem a hiányzó "hozzávalókat"  az adventi koszorúhoz, amihez a kellő inspirációt Eperpanna szolgáltatta :) ha mielőbb szeretnétek egy kis karácsonyi életérzést magatokénak tudni mindenképpen kukkantsatok be hozzá, ajándékötletekkel, hangulatos képekkel, szívmelengető dalokkal vár titeket! garantáltan karácsonyi hangulatba keveredtek! :) 


 a Rossmann-t tűztem ki beszerző helynek, mivel a hajfesték amit használok most éppen akciós, így  gondoltam két legyet ütök egy csapásra... nahát kicsit több lett, hoppáááá :) 

 na de térjünk is rá az adventi koszorúra, roppant egyszerű elkészíteni és mutatós, modern koszorú lesz a végeredmény :) először is kell 4 db üvegpohár. a poharakat amiket kiválasztottam tavaly nyáron vettem a tescoban söröspohár néven futnak, semmi flikk-flakk, sima egyszerű üvegpoharak. talán 600 forint lehetett a 4 db, pontosan nem emlékszem, de olcsó volt az biztos. 

jöhet a dekorkavics, ezt múlthéten az  Ikeában vettem, bármire jó lehet még gondoltam, gyorsan meg is lett a   küldetése. olyan 300 forint körül volt.

jöhetnek a gyertyák, itt is az egyszerűségre törekedtem, szerencsére volt sima fehér   gyertya a rossmannban, az ára 349,-

hogy ne legyen olyan kis semmilyen még ezt a madzagot tettem a kosárba. 299,-

az elkészítése fél perc volt, egy kis dekorkavics a poharakba ..

...majd a gyertyát is beletesszük úgy, hogy ne mozogjon, nehogy használat közben eldőljön és esetleg balesetet okozzon, itt jegyezném meg, hogy égő gyertyát soha  ne hagyjunk felügyelet nélkül :) 

már csak annyi dolgunk van, hogy egy szép üvegtányérra helyezzük a poharakat.. ez lett volna a terv, de sajnos nincs ilyen nagy üvegtányérom, esetleg a mikróban lévő üveg forgótányér jutott eszembe, de azért az tényleg vicces lett volna, így a madzaggal tekergettem random körbe. 






remélem tetszik nektek is! egyébként ha már rossmannban jártam vettem pár dolgot, a hajfestéket nem apróztam el, úgyis kell majd és utálom amikor drágán kell megvennem :S 

ez a rózsaszín árnyalatú Catrice szemhélypúder nem volt kérdés, hogy velem jön-e, az ára 849,-

fogkrém ( ezt mindig olyan haszontalannak, felesleges pénzkidobásnak érzem amikor vennem kell, pedig egyáltalán nem az! )

vettem még 4 db gyertyatartót, darabja 249,- volt

hozzá pedig kis piros gyertyákat, a csomag 319 forint volt, egész jó ár, nem illatos egyébként csak sima dekor gyertya. 

gyűrűk

 hajpántok

ennyi lenne, jó hangolódást drágák a karácsonyra! remélem tudtam én is ötlettel szolgálni, pár nap múlva már advent első vasárnapja, úgyhogy hajrá :) 







oo és fenn van a függöny is! egész otthonos pofija lett a lakásnak! :)

puszik! 

9 megjegyzés:

  1. úúú nagyon jóóó szerintem én is megcsinálom!!!! :) :D

    VálaszTörlés
  2. hatalmas jó lett a koszorú:))

    VálaszTörlés
  3. de jó lett a koszorú :)) és az a gyűrű *-*

    VálaszTörlés
  4. óó... oO köszönöm szépen hóótündérkirálylányka... *.* és örülök, hogy ilyen szépet csináltál. nagyon ötletes és írtó szép lett. szóval gratulálok... (:

    VálaszTörlés
  5. köszönöm! örülök, hogy tetszik nektek!! :) tényleg 5 perc alatt kész úgyhogy akár tanulás közben is beiktathatjátok pihenésképp :) puszik!!

    VálaszTörlés
  6. hát ez nagyon szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  7. dejó, most látom a koszorúdat. én is akartam valami egyszerűt, szerintem akkor ezt meg is csinálom! köszi az ötletet :)

    VálaszTörlés
  8. később jutott eszembe, hogy a poharak helyett karácsonyi bögréket is használhatunk, mondjuk 3 fehér és egy piros. biztos szép lesz, várom a postot róla Karin! :)

    VálaszTörlés