2011. november 16., szerda


Biztosan sokan várjátok már, hogy megnézhessétek az alkonyat legújabb részét! én is megvettem már a jegyeket  a csütörtök esti vetítésre. kíváncsi vagyok, a könyvet ugyanis nem olvastam. sőt kimondottan nem is érdekelt maga a film, csak  a volt lakótársam, Aresz annyira odavolt érte, hogy egy mozizós esténken erre a filmre ( pontosabban az első részére ) esett a választás. azthiszem már másnap meg is néztük a második részt is, mert nekem is megtetszett :) a harmadik részt pedig szintén így az első-második mozis vetítésen néztük meg immáron rendesen moziban :)  természetesen most is együtt megyünk, illetve  Mazsi is velünk tart ezúttal! végre!! :) Ő már a könyveket is olvasta, szóval igazi fanatikussal állunk szemben :D   
remélem időben oda is érek, mert a film 20:20kor kezdődik viszont nekem 20:30ig angol órám van, hát majd rohanok :) akiknek miattam kell felállni a sorban, azoktól előre is bocsi :S


 puszi drágák! megyek iszok egy vödör kávét, mert szörnyen álmos vagyok! ez az új kedvencem! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése