2011. február 4., péntek

már vagy öt napja nem láttam semmi napfényt, napsütés storno. brr. éjjel gtam legalább a csillagokra vetek némi pillantást, a felhők tolongása miatt ez sem jött össze. ejj. nyáron az udvaron hanyattfeküdve bámulni a csillagokat, csak úgy.. dejó is az. frissen vágott fű illat, gondtalanság, szabadság, reménykedni valamiben, ami fura mert az általában a jelenre-jövőre vonatkozik, közben meg a múltat nézzük. lehet, hogy a csillagok amiket figyelünk már réges régen nem is léteznek, csak a fényük ért ide most. egyszóval olyannyira a múlt a csillagos égbolt, mint a tegnap vagy a múlt évszázad. érdekes.

ma képzeljétek lecseréltük az irodában használt papírkáinkat újrahasznosítottra! ennek nagyon örülök, csodálkozom is így utólag, hogy eddig miért nem tettük?! ilyen kis aranyos vékonyka, kicsit sárgás de nem olyan régies-sárgás, hanem csak nem az a vakító fehér. milyen pici lépések ezek a környezet védelmére. sokan, hogy odavannak, hogy aki autóval jár, mennyire szennyezi a környezetet, főleg ami nem épp a legkorszerűbb. belegondolsz, ha csak egy ember cseréli biciklire akkor az mennyit tett ugyancsak a Föld egészségéért, aztán olvasok egy cikket a National Geographic-ban, hogy ha egy vulkán csak pöffen egyet akkor az kb 20 évnyi Co2 kibocsátásunkat jelenti, és akkor még csak pöffent nem füstölt több hónapig. rendesen el tudják venni a kedvemet, mindenesetre örülök az új papírunknak.

este ugyancsak csapunk egy kis páártit, még nem tudjuk, hogy? hol? miben? de garantáltan jónak igérkezik. nektek is jó szórakozást estére! és persze jó kis hétvégét!! végre egy kis lazítás, nem mintha nagyon durva hetem lett volna!? :)  






esti tervezet, cipit nem találtam..ráadásul egyszer közben kidobott a net, szóval nem vagyok idegbeteg ááá. de már megnyugodtam :)


 csook : B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése