2011. február 16., szerda

3 óra pláza, 3 óra buli, 3 óra alvás,  3ra végzek (remélem) délután 3 'randi' és mire hármat számolok tutira kipurcanok :) kezdem az elején; tegnap 4re beszéltük meg Aresszal a talit a plázában, vásárolgattunk, vettem 3 db :) gyűrűt a H&Mben gyermekosztály ójee; csak 500,- volt :) vettem egy francia könyvet, mert ebben végre normálisan le van írva, hogyan ejted egy az egyben a szavakat, nem fonetikusan hanem konkrétan. éés vettem egy ruhát a tajlivajliban, nekem nagyon tetszik! aztán Ági a kolleganőm csatlakozott hozzánk, ugyanis moziztunk egy csajosat, a csak szexre kellesz- t néztük meg. annyi sok jót hallottam róla, hogy milyen klassz film, hogy most meg túl sokat vártam tőle, nem az, tényleg jó de azért csak jobbat vártam na! mindenesetre cuki volt! és sokat is nevettünk. uhh láttam a halálos iramban 5 bemutatóját! várom!! dejólesz!
hipp-hopp hazasétáltunk, kb 9re értünk a lakásba, gyorsgyors készülődés, fél10re már jött P. ugyanis retrorobbanni akartunk, csakhogy a helyszínt átpakolták a singbe, pff. de legalább többen be tudtak menni. 11re mi is ott voltunk, rendes gyerekek módjára, addigra már annyian voltak benn mint máskor 1kor, komoly. két terem volt, a zenék jók voltak, de iszonyatos tömeg volt!!! ezt annyira utálom. el sem tudom mondani!! felidegesít! az, hogy megy a lökdösődés, mindenki csak körbe körbe megy, és azt végképp nem tudom felfogni, hogy ha rohadt sokan vannak, akkor az ilyen párocskák miért kezdenek el ketten táncikálni úgy, hogy kelljen nekik minden irányból 3 méter meg mintha lassú szám szólna, pedig neeem!! áhhh. kiborít! 
összességében jó kis nap volt! :) lálááállá.  ölellek titeket!







xoxo: B.

5 megjegyzés:

  1. itt a 3 randiból jelentkeziki az egyik, pónihugi:) nagyon szép a rucid tesó:) puszii
    ui: köszi a gulyilevest:)

    VálaszTörlés
  2. nagyonjóók a gyűrűk, pont ma csináltam én is egy masnisat.=)

    VálaszTörlés
  3. Ú-ú-ú-ú-úristen, de jó az a ruha!:O
    De cukik a masnis gyűrűk!!!♥

    VálaszTörlés
  4. adri gulyilevest bármikor prezentálok neked!
    csajok köszönöm! a gyűrűket le sem tudom venni, beleszerettem olyan kis aranyosak!

    VálaszTörlés