2011. február 8., kedd

I feel fine, everything is ok. csak kicsit angoloztam, ugyanis rámtört a Paris para, mi lesz ha nem tudok egy bagettet vásárolni esetleg?! és ehhez hasonló félelmek. remélem meg tudjuk magunkat értetni, állítólag nem imádják túlzottan a nem franciául kommunikáló drága turistákat, azaz minket... na jó abbahagyom, mert para lesz a négyzeten azonnal. most rögtön ide egy francia szótárt!! na rendben abbahagytam. 

a nap jó volt teljesen, szokásos munkamenet, sütött a nap, vásárolni voltam kajcsit, hajha azt tudtátok hogy 10 db tojás közel 500,- ??! majdnem felháborító! oda-vissza pakolgattam a tojitojit a kosaram meg a polc között, vigyelek vagy maradsz? de aztán csak elhoztam, de ennyi pénzért!!?? kivagyok akadva. na de azért fini tükörtojás lett belőle vacsira. már itthon békésen készítem a kajcsit, Phugi felhívott, h felugrik, mondom jóóó :) így is volt, vacsiztunk és gyorsgyors beszélgettünk. még előtte melegítőben leszaladtam a villamos megállóhoz elé, a futás szó szerint értendő! :) ( kb 2 perc se, sőt! ) lényeg, hogy gtam nem futok össze senkivel ilyen kicsi távon és mégis! amúgy nem tudom ki volt, csak ő köszönt rám, h csá Brigi. az köszi. itt a bizonyíték, hogy trén ne hagyjuk el a lakást! na jó annyira nem volt vészes, csak a melegítőm kb már 10 éves és festékes imitt-amott, mindegy is. 

vettem ma egy diéta és fitness-t, inspiráció, ámde rendesen tele van finomabbnál finomabbnak tűnő ebédek képeivel és ha ez nem lenne elég van benne egy kép ahogy egy csaj egy habos tortát majszol.. én is habos tortát akartam majszolni.. ez ám a marketing! 
ennyi mára, érzem, hogy tör elő a dinka énem, még időben ésszel abba kell hagyni! :)

Many hugs and sweet dreams. xoxo B.


persze almát ettem, de a fincsi tortára gondoltam :D. most is. azthiszem eljött az esti kakaóm ideje :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése