2012. április 29., vasárnap

Genova

A nagy szülinapozásból visszajöttünk Szegedre, kicsit kinéztünk a ligetbe is, egész jó kis programok vannak  a hosszú hétvége miatt, holnap azt tervezzük, hogy páran a srácokkal lemegyünk már kora délután és piknikezgetünk, kártyázunk, dumálgatunk, este meg persze Vad Fruttik koncerten éneklünk torkunk szakadtából :) Na de a lényeg, a Genovai beszámolót mára ígértem, szóval jöjjenek a képek, remélem tetszenek :)

Amikor megérkeztünk kicsit el volt borulva, de szerencsére nem esett és később a nap is kisütött. Lényegében csak végigsétáltunk a kikötőben illetve végig a tengerparton. Ebédeltünk egyet majd mentünk is vissza Milánóba, ahol még mindenképpen meg akartunk nézni a San Siro stadiont. Sajnos csak kívülről tudtuk megcsodálni, remélem egyszer még majd lesz rá alkalom, hogy benn is körbenézzük. Egyébként éppen véget ért egy meccs, szóval több ezren jöttek velünk szemben, nagyon jó volt :D igazi meccs hangulat :) Jó lenne egyszer tényleg ott megnézni egy meccset. Kicsit sétálgattunk még, ettünk egy pizzát, jöhetett a pihenés, mert másnap már indultunk is haza. Reggel szépen összepakoltunk, vettünk egy-két dolgot  még az útra, a kötelező croassan- kávét sem hagytuk ki és irány a repülőtér. Egy órás buszozás egyébként a Milánó - Bergamo táv, amit természetesen nézelődéssel töltöttünk. A repülőtéren pikkpakk becsekkoltunk, viszont fél órát késett a gép indulása, azóta sem tudni miért, úgyhogy volt egy laza két óránk nézelődni, kávézni is. Ami még tuti volt, hogy Dukai Regina is pont ezzel a járattal jött haza :) Mint mindig, most is nagyon csini volt :) Ennyi lenne, most egy kicsit már le vagyok fáradva, fura, hogy egész  héten szabadságon voltam és persze fáradtabb vagyok mint általában szoktam. Holnap tuti délig alszom!! Nektek jó majálisozást, pihenést! Már egy rakat új fotóm van, amit majd szerintem egyben fogok feltenni egy postban, holnap még bővítem, de bejegyzésre szerintem már nem lesz időm, talán majd kedden. Puszik Nektek!

1. Nagyon jók ezek a képek is. :) Képzeld, mi meg a Schobert famíliával repültünk nyáron oda-vissza, amikor Törökországba mentünk. :D

1. Köszönöm :) uuu tényleg?! , dejó már!! biztos aranyosak voltak! Törökország is jó hely lehet, még soha nem jártam ott, nyaralóhelyen voltatok a tengerparton? puszik.

2. Aranyosak voltak, igen, egyáltalán nem az a beképzelt család.
      Igen, Alanyában voltunk, kifejezetten ilyen nyaralóhely. Egyébként egyáltalán nem vonzott előtte Törökország, szívesebben mentem volna máshová, de így alakult és imádtam! :)

3. én is úgy gondolom, hogy rendesek lehetnek személyesen is :) Igazából Törökország engem sem vonz, legalábbis nem oda mennék nyaralni én sem első nekifutásnak, pedig biztosan gyönyörű helyek vannak ott is! remélem egyszer majd lecsekkolhatom :D

2. Gyönyörű képek,mint mindig!Annyira jó színe van a szoknyádnak!:))

1. Köszönöm Zitu :) a szoknyi nagy kedvencem lesz valószínű a nyáron, most épp lakkot vadászok hozzá :)

3. annyira tetszik, ahogy viseled ezt a szoknyát... nekem is bejönnek, de sose tudtam elképzelni, hogy lehet ezt sportosan is hordani, és íme! :)

1. igazából én is mindig gondban vagyok vele, hogy a nagyon csajos kis ruhákat mivel hogyan tudom majd hordani, mert alapból nagyon szeretem a kis ruhácskákat, csak általában sportosan szoktam öltözködni, ez a szett csak úgy hirtelen jött, nem akartam sok ruhát vinni, meg városnézésre magassarkút sem, véletlenül de pont vállalható lett :)