2012. május 1., kedd

képek-mozzanatok


szombaton a plázánál voltunk egy kicsit a tunning találkozón, ha már arra jártunk a Hádában is körbenéztünk. 3 új szerzemény az eredmény. délelőtt Aresszal futni voltunk, Judittal is összetalálkoztunk, gyorsan meg is invitáltuk egy laza filmnézős-borozós estére, ez volt az esti program.





vasárnap délelőtt hazamentünk Kömpöcre, ugyanis Phuginak és Apának is születésnapi ebédje volt, rendesen telepakoltuk a hasunkat majd este jöttünk vissza Szegedre, kicsit kinéztünk a Ligetbe,  Areszékkal iszogattunk, dumálgattunk :)









Hétfőn délelőtt megint futottunk egy jót Aresszal, annyira meleg volt, hogy el is dőlt gyorsan, hogy napozás lesz a további program. Zolával lementünk a Zápor tóhoz, pléd, könyv, zene, napszemüveg :) Délutánra elkészülődtünk és a Ligetben folytattuk a plédes-piknikes témát a srácokkal, kártyával és borral megbolondítva :D Koncerteztünk egyet, ettünk-ittunk aztán szépen hazaindultunk :) 














Ma egy kicsit lassan indult a nap, Aresszal egy kicsit másnaposnak éreztük ezt a keddet.. a srácok azért hősiesen tűrtek és velünk együtt lazítottak, tévézgettünk, lézengtünk a lakásban :D délután már teljesen fitten Zolával elsétáltunk a Ligethez, kicsit plédeztünk, megkóstoltuk az új Somersby-t, hmm finom nagyon. Aztán a srácok hazamentek, mi meg Shrekket nézünk Aresszal. Kicsit összeszedem mostmár magam, mert holnap már korán kelés és csak a munka vár rám :) de szerencsére csak három napos a hét! sulis délutánom is csak egy van  a héten, úgyhogy remélem nem lesz fárasztó, mert ami azt illeti ebben a nagy szabadságban nem igazán pihentem ki magam.. sőt! majd legközelebb :D puszi nektek! 



14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek! Nekem a Háda a kedvenc turim, főleg a kilós vállfás ott mindig jó cuccokat találok. Annyira jó a képeid nézegetni, imádom, hogy nálatok ennyire zajlik az élet.. én sajnos végig meloztam/terveztem a hétvégén így a 4falat néztem csak. Viszont az új Somersbyt meg kell kóstolnom, bár nekem a körtés is nagyon ízlett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én még csak most voltam először, eddig, ha jól tudom nem volt Háda Szegeden, nekem kicsit úgy tűnt, mintha jócskán elmúlt szezonok darabjaival lenne tele, de azért találtam ezt-azt, csak nagyon vadászni kellett. Imádom a mozgalmas napokat én is, habár néha azért jól esne egy igazi semmittevős láblóbis tévékapcsolgatós nap is :D Neked kitartást a munkádhoz, biztos nem lehet túl jó benn ragadni a négy fal közt, mikor ilyen tuti az idő kinn. a somersby tényleg nagyon fini, a körtés is jó volt, de simán megelőzte nálam :)

      Törlés
  2. Ezzel a hosszúhétvégével én is így voltam, nem igazán sikerült pihenni, mindig csináltunk valamit. Nem is esett jól ma 4:40-kor kelni, aztán meg vizsgázni. :D De az vigasztal, hogy ez volt az első és egyben utolsó sulis nap számomra a héten :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uhh a 4:40 sem rossz :D remélem jól sikerült a vizsgád! :)akkor a hétre minden szépet Neked! :)irány a strand :)

      Törlés
  3. jajjj ..máj 1 a ligetben :) frankó képek :)

    VálaszTörlés
  4. Kukk be hozzám,vár ott valami!:)
    http://zituublogja.blogspot.com/2012/05/viragok-es-dijak.html

    VálaszTörlés
  5. kellemes, laza képek :)
    kaptál tőlem egy díjat :)
    http://anii-myfashionblog.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  6. ahhh nyamííí tortaa =)
    tőlem is egy díj
    http://uuujraeleszto.blogspot.com/2012/05/dij.html

    VálaszTörlés
  7. Hát tőlem is díj! :)) http://francia-drazse.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  8. hűűamindenit! köszönöm szépen csajok!! tündériek vagytok!! :):)

    VálaszTörlés
  9. Díjat kaptál tőlem! :) http://libenyipetra.blogspot.com/2012/05/dij.html

    VálaszTörlés
  10. Haha tőlem is kaptál díjat :):) http://sophie-aprodolgok.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam-hogy-mi.html

    VálaszTörlés
  11. hűűű lányok köszönöm szépen :) puszillak Titeket!

    VálaszTörlés