2010. november 18., csütörtök

hangover

uff. nos így reggel elég vicces a hangulatom. tegnap ünnepeltük a legjobb barátom születésnapját, újra a régi csapat. tetszett. a reggel már az egyik helyi szórakozóegységben ért minket, ezzel nem is lenne semmi baj, csak annyi, hogy 5 után már kelnem kell, szóval a pihenést sikerült ma is elnapolni. nem bánom. az elmúlt időszakban gyakran előfordult, hogy rövidebb-hosszabb időre belenyúlik ez a tevékenység az éjszakába. lakótársammal például elhatároztuk, hogy felfedezzük Szeged 'kocsmáit' nem is kell mondanom, hogy egy-egy este azért kettőnél több helyet nem sikerült még meghódítanunk, de szépen lassan azért a belvárost bevesszük:) szeretem ezeket az estéket. na nem az alkoholmámor miatt..habár kicsit lassítani kellene, picit sokallom ami már mostanság folyik. visszatérve a tegnapra és a barátokra, nagyon jó érzés ha tudod van akire bármikor számíthatsz. ha több ilyen ember is van az életedben az pedig hihetetlen szerencse. én megválogatom a barátaimat, nekem fontos, hogy higgyek ebben. a barátság szent erejében. eddigi életem során sok helyen laktam már, mindenhol új emberek egy új világ fogadott, így nehezebb rábukkanni és meg is tartani azt akit érdemesnek tartasz a barátodnak nevezni. mintha kevesebb időd lenne erre, ellenben azzal  aki felnő egy helyen oda jár iskolába ott él, annak egyszerűbb ez szerintem. a lényeg, hogy nem sok igaz barát szaladgál manapság, de azt gondolom ha kitartóak vagyunk meglelhetjük. egyszerűen imádom azokat a beszélgetéseket, amikor épphogy találkozunk és már be sem áll a szánk, rengeteg mesélnivalónk van, pedig alig pár órája, napja nem találkoztunk, beszéltünk. figyelünk egymásra és megosztjuk a titkainkat, érzéseinket bármit, mert tudjuk biztonságban vagyunk. egyre több esetben fordul elő, hogy hallgatok másokat, tudomásom szerint barátokat de rá kell jönnöm, hogy ez egyáltalán nem az aminek látszik. nem tudom hova tenni ezeket a dolgokat. képmutatás. hazugság. majd erről egyszer bővebben. 
nektek szép napot, én próbálom ezt a napot is túlélni:) este vacsizni megyünk, úgyhogy szundi szintén későbbre halasztva. belefér. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése