2010. november 21., vasárnap

elfeledett emlékek, új kalandok

hmm, méghogy vissza kellene fogni kicsit a csavargást..eltelt pár nap de én egyfolytában csak buliban voltam.  de  nem bánom, ajj nagyon vicces dolgok történnek ilyenkor az emberrel :) 
hamarosan jönnek az ünnepek, szeretem ezt az időszakot, advent,mikulás, karácsony, szilveszter, újév. minden így együtt szépen sorban, kicsit kárpótol minket a  rossz időért, a sárért, esőért, na meg a hosszú napfénymentes órákért. nálam még nem érezhető a karácsonyi varázslat, pedig a hozzá kapcsolódó marketing már pár hete erősen megjelent a médiában, a Széchenyi téren már áll a város karácsonyfája és jövőhéttől a karácsonyi vásárban is vacsizhatunk, de most valahogy nem nyerő. biztosan az elhúzódott kellemes őszi idő az oka, nehezen képzeljük el a telet, a hideget ha még egy kis pulcsiban is kényelmesen napfürdőzhetünk. kétségbe azért nem kell esni, azért van még pár hét karácsonyig. lehet gondolkodni az ajándékokon, az újévi fogadalmakon, szervezni a szilveszteri bulit. hm újévi fogadalmak, igen ez egy olyan dolog ami vagy  van egy ember életében vagy nincs. nekem nincs. nem is értem ki veszi ezeket komolyan. ha változtatni akarsz az életeden, akkor miért kell várni január elsejéig? egy esetben tudom elképzelni, ha azt fogadjuk meg, hogy holnaptól nem iszunk, ez a szilveszter este miatt ugye még nem aktuális de a január 1 az már mehet, és ha egy kicsit többet is ittunk este akkor másnap reggel biztosan ezzel a gondolattal ébredünk. de csak ebben az egy esetben. ráadásul az ilyen fogadalmak témája mindig az amit szinte minden nap halogatunk, majd holnaptól! és társaik. én inkább ezeket a változtatásokat fordulópontokhoz kötném, olyan fordulópontokhoz amik váratlanul érnek, valami ami miatt megváltozik az életvitelünk, veszteség ér minket esetleg, vagy iskolát, munkát, otthont váltunk.  hirtelen elgondolkodunk hova tartunk, mit tettünk eddig, helyes úton járunk-e. én is ezen gondolkodom, hogy hova tart az életem. alapvetően olyan embernek tartom magam aki eléri céljait, persze nem lehetetlen célokat kell kitűzni, úgy nehezebb:) mindig valami kicsivel kell kezdeni, szépen gondosan felépíteni, szerintem minden embernek kellene gondolkodnia a jövőjén nem az öregkoron hanem mondjuk a következő 10 éven, hogy mit is kellene addig tenni és hogyan. célok nélkül unalmas az élet, hogy majd lesz valahogy, na ettől meg még falra tudok mászni.persze a spontán dolgok is fontosak, na de azért mégiscsak na!   célok nélkül nincs sikerélmény. sikerélmény nélkül nem érzed, hogy boldog vagy. nem úgy fekszel le aludni, hogy igen megcsináltam.  tehát valahol el kell kezdeni. én most sajnos egy kis időre erről megfeledkeztem, hihetetlen mennyire át tudjuk venni egy-egy ember szokásait, életvitelét. de ha már így alakult, hát ez van. viszont a semmittevés nem rólam szól. mondhatjuk úgy is, hogy megpihentem kicsit. de most már kezdem tisztán látni az elmúlt időszakot, azt hogy sehova sem tartott, semmire sem volt jó, semmi hasznosat nem tanultam. akartam, de nem rólam szólt. van amikor bármennyire is fáj de tudjuk, ez volt a legjobb dolog az életedben, ha fordulóponthoz érsz. ismét. tehát újrakezdheted, megfogadhatod. úgy ahogy te szeretnéd, hiszen ez csak a te életed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése