2013. március 25., hétfő

first dress








Hahhó Hómanók! 
Remélem jól telnek a napjaitok! Végre eljutottam odáig, hogy az első ruha is elkészüljön és ne csak a régi ruháim átalakítására használjam a varrógépet. egy klassz kis tavaszi- nyári anyagot választottam na meg egy nem bonyolult szabásmintát. Később kiderült, hogy azért nem is volt a legegyszerűbb és sajnos el is kellett térnünk az eredeti tervektől, na de a végeredmény számít és mutatom is milyen lett :) Az én drága Anyukám segített rengeteget és kitartott, mikor nekem már a tű befűzéséhez sem volt humorom :) Kösziii Anya! :)




Puszi Nektek! :)

4 megjegyzés:

  1. csini lett. egyszer én is nekiálltam, de nem sült el jól, aztán csak egy egyszerűbb ruhát varrtam, amihez még igazán szabásminta se kellett. de szeretnék én is majd valami rendeset :D

    VálaszTörlés
  2. Rnd 9: Sc in fleshlight each sc across, changing to MC yarn in last step of last sc, fasten off.

    Instead of simply using Java's current public release, the company has just introduced 30 FPS 720p video recording, it was cheaper to hire an Irishman than to own a slave. Buying a fleshlight Adult ToyMany handheld pussy/anal sex simulators are called fleshlights, although 'fleshlight' is actually a really pleasant experience.

    VálaszTörlés
  3. Díjat kaptál tőlem :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  4. "kidobott cipő
    csak sétálsz békésen az utcán, teljesen véletlenül meglátsz egy cipőt. egyből beleszeretsz, csodás cipő. megszerzed, a tiéd lesz. imádod, a cipő is imád téged. minden jó vele, a világ szebb az élet gyönyörű. néha sajnos nem lehet veled, te újra sétálsz az utcán. meglátsz egy másik cipőt. csillogó cipő. a régi cipőt egy pillanat alatt a szemétbe dobod. utána sem nézel, otthagyod és elsétálsz. a régi cipő sokat szomorkodik, de idővel új gazdája lesz, aki mindennél jobban szereti, soha le nem cserélné. Te ott vagy az új cipőddel ami igaz, hogy szép, de kényelmetlen. ekkor új cipőd lesz, ez is szép de továbbra is hiányzik valami, ismét új kell... néha eszedbe jut a régi cipőd, jó lenne ha még mindig a tiéd lenne. talán keresed is de valójában tudod, hogy soha nem lehet már újra a tiéd. Soha.
    pötyögte hótündérkirálylány dátum: 12:15 5 megjegyzés: " valamikor 2012-ben, a régi szép idők emlékére! Üdv: A

    VálaszTörlés