2012. július 6., péntek

helló pajtik! ki hogy van? én már eljutottam arra a szintre, hogy a klimatizált irodában is csavarni lehetne a bugyimból a vizet :)  úgy sejtem nem vagyok egyedül :D Milyen volt a hetetek? az enyém rendesen mozgalmasra sikeredett, hétfőn ugye Areszítóval strandoltunk aztán kavartunk egyet a városban, persze dolgoztam egész héten és suliban is voltam délután. Szerdán Mórahalomra ruccantunk a srácokkal egy kis hűsítő strandolásra este pedig moziba támadtunk a Street Dance 2-re. Tegnap este pedig Phugi jóvoltából a Szabadtérin elsőkként nézhettük meg a Jekyll & Hyde- ot :) iszonyatosan jó volt az előadás, igaz már szörnyen álmos is voltam, fél 1kor ért véget a főpróba, persze utána meg alig tudtam elaludni :) ma estére tervezünk egy kis koccintást de eskü holnap délig alszom! remélem jól vagytok Ti is és kalandokkal teli zajlik az élet! puszik! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése