2012. február 6., hétfő


hahhóó pajtik! bocsi a tegnapi post mentes napért,  kicsit éltem ezt a  másnaposság dolgot; már megint :S:S úgy érzem már-már szakértője vagyok a témának,  arra jutottam szentelek is neki egy saját bejegyzést :D:D  a lényeg az, hogy délután három körül mégis addig tanakodtunk, hogy csak el kellene látogatni az esküvő kiállításra, a kedvesemmel indultunk el kettesben, Aresz inkább otthon maradt, pihenésre hivatkozva :D:D így sikerült  ez a szombat este :D  szépen elbattyogtunk 100%-os másnapmenü narancslével a hónom alatt :) útközben fotóztam kicsit, habár elég szerencsétlen voltam, féltem nehogy a gépben valami kárt okozzak, ugyanis a napszemüvegemet a tavalyit, sikerült ketté törnöm egy az egyben :S csúszkáltam össze-vissza, véletlen kinyitottam az aksitartót és majdnem kipotyoráztak az aksik, szóval tényleg éltem a másnaposságot, a szerencsétlenebb verziót :D az esküvő kiállításon persze nem fotózhattam, így csak a szóróanyagról hoztam nektek képet, nem is lett volna nagyon idő rá, mivel a hó miatt elég kevesen voltak, egyből ránk irányult a figyelem ahogy megérkeztünk, egyből jöttek a kérdések: van már fotósotok?? van már helyszínetek?? van már időpontotok??!! vagy öten ugrottak nekünk mindenféle kérdésekkel.  tejóég, mondom ez egy kicsit kínos lesz.. addig-addig, hogy a földszinten nyár végi esküvőt terveztek nekünk, az emeleten meg jövő májusit, volt már helyszínünk, ruhánk, menünk, hangulatos tó világításunk és csodaszép fotóalbumunk :D:D na jól van mondom elég a hantázásból! így gyorsan meg is léptünk, utólag elég vicces volt, hogy nem ezért mentünk és ha esetleg ott lett volna egy pap már össze is adtak volna minket ott helyben :D persze egész este ezzel viccelődtünk, már a sok nevetésért megérte :) különösebb programunk nem volt tegnap, megnéztük az időutazó felesége c. filmet majd az NFL Super Bowl -ból valamennyit, éjfél után már elveszítettem a fonalat :)
a szombat estéről Phuginál olvashattok és láthattok képeket :D:D  remélem jól telt a hétvégétek! puszik! :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése