2012. január 30., hétfő

helóbeló kispajtik! mindenkinek jól telt a hétvége? az enyém olyan összevissza de mégis nyugisra sikeredett, eredetileg szegedi hétvégének indult, ebből az lett, hogy pénteken nagy kapkodva a hatos kiskunhalas felé száguldó buszhoz rohantam, 18 perces időt futva, ugyanezt a távot előző nap másfél órába telt megtenni, ugyanis beazonosíthatatlan időpontban meghúztam a jobb lábamat és konkrétan alig bírtam botorkálni, de a sportkrémek Istene megsegített így összehoztam a csinos 18 perces eddig sohasem látott rekordot! szombaton igazából a legnagyobb kalandunk az volt, hogy délután elmentünk meginni egy teát :D és persze este partyztunk egy hatalmasat Soltvadkerten a retro2ben .. annyit tesz, hogy hajnali kettő után ettünk egy pizzát és hazamentünk :D:D nem hiába öregszik az ember! pedig megpróbáltam én és martini barátom, de nem járt sikerrel az erőink egyesítése, így gyorsan sima narancslére és vízre váltottam, mondom én ugyan nem leszek másnapos a semmiért!! így is lett! pompás! vasárnap ebédre hazamentünk anyuékhoz kömpire, ugyanis drága anyukám elhintette a rendezői tervét  a 2 db töltött csirke és a vasárnapi ebéd c. epizóddal kapcsolatban,  ezt a kisbarátom szívemcsücske nem hagyhatta tétlenül :D  jól befalatoztunk és jött a délutáni mindenkikörbekapcsolgatja a tévét, háthavalaminormális akad horgon. sikertelen próbálkozás. 
másik dolog, rögtönzött összepakolásomat tekintve elvárható, hogy a party-cuccomat sikeresen otthon hagytam, a hozzá illő sminkmotyót eltettem.. a B verzió fellépőruhámat gyors bedobtam, hozzá illő sminkes cucc otthon maradt. ezért szombaton még beugrottunk a teszkoúba is, szürkés szemhéjárnyaló ügyben... Vettem egy rúzst :D:D Rimmel Lasting Finish Pink Blush. álomszép! nem csillog, nem fénylik, matt a javából, tartós, krémes, imádom, nem hagy foltot, nem áll össze, királyság! ennyi lenne, most még dolgozom, délután pedig lázas tanulást tervezek egy kis Rubint Rékával ötvözve, holnap megint írunk ilyen összefoglaló mittanultáleddig kisgalambom?! dolgozatot vagy minek nevezzem? csók drágák!! :)

2 megjegyzés:

  1. hát végigröhögtem ezt a bejegyzést, de dinka vagy:D:D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mostanában kezdek kicsit megzakkanni, ez lehet az oka! humorzsák és tréfarépa :D:D csokesz pesti lány :D

      Törlés