2012. június 4., hétfő

blogajánló

Sziasztok! Egy kis ajánlót hoztam nektek ezen a csudiszép nyaralni indulós hétfői reggelen,  Mesi és Panni blogjára a Style and Blog -ra nem olyan régen találtam rá, de egyből lelkes olvasójuk lettem, szerintem már sokan ismeritek is Őket, hihetetlenül tetszik a stílusuk, gondolom nem vagyok vele egyedül :)  megmondom őszintén nagyon sokat segítenek a mit húzzak fel klasszikus dilemmámban és a Breshka azték mintás szoknyáját is az egyik bejegyzésük hatására vadásztam le :) 
A Your Style rovatukban egy tavaszi outfitemet is megosztották, itt olvashatjátok a postot róla, nagyon cukkerek!! :) 
Kellemes olvasgatást Nektek! puszik!

6 megjegyzés:

  1. köszii brigi, eddig nem nagyon hallottam róluk, de szerintem az elejétől fogva nekiállok :D
    én a bershkas (fehér alapon) azték mintás szoknyára már kb. 3 hónapja várok, hogy legyen a méretembe. :/ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem is tudtam abbahagyni az olvasást, biztosan Neked is tetszeni fog!
      az azték szoknyát nem is vettem észre eddig, náluk láttam először, mondom iiigen breshka? másnap bementem és már este fel is húztam, nagy kedvencem lesz a nyáron! de úgy rémlik akkor volt több méret is ( múlt héten ) habár most így már nem annyira emlékszem.. puszi!!

      Törlés
    2. neked van brigi azték szoknyád????:O nem s mondtad... én is meg akartam venni, de tök bénán állt :D:D

      Törlés
    3. van bizony! abban voltam Palm beach nyitón :) az a hétvége elég össze-vissza volt, szerintem azért nem beszéltünk róla, de van :)

      Törlés
  2. Mi köszönjük Brigi a csodaszép és stílusos képeket! :))
    Reméljük sokan kedvet kapnak még a Your Style and Blog rovathoz,addig is igyekszünk további ötletekkel jelentkezni.

    S persze gratulálunk a blogodhoz, mi is lelkes olvasók lettünk!:)

    Puszi:
    Style and Blog

    VálaszTörlés