2011. szeptember 5., hétfő

a héten Ágival megnéztük a Bad Teacher-t ( rossz tanár ) de nem voltunk oda érte, nem volt rossz azért, de nem is néznénk meg újra,  éppen ezért, hogy  a kedvünket ne vegyék el és a Cameron Diaz filmek igenis jók szoktak lenni megnéztük következő nap a What Happens in Vegas-t ( míg a jackpot el nem választ ) én már legalább tizenhatszor láttam, nagyon szeretem :) kacarásztunk is rajta sokat :) 
a csúcshatás c. filmet is most néztem meg a héten, tetszett, habár a story kicsit mese de végig lekötötte a figyelmemet és azóta is gondolkodtam rajta, szóval ha ez volt a filmkészítők célja, akkor nálam bevált.
közben gondolkodom még mi történt az elmúlt héten, körülbelül takarítottam és pakolgattam, sikáltam, suvickoltam, mostam és minden olyan tevékenység amitől csillog villog mostmár lassan a lakás. pénteken pedig egy kis mulatságot terveztünk, nálam volt az iszogatás és jate-ban a tánci, nagyon jól éreztem magam, jó volt a buli is, habár tényleg egy labirintus a jate,  reggel egy kevés alvás és indultunk is a JapCar Fest-re Kiskunlacházára. klassz volt!! ennyi szép autót egy helyen nem igen látni, volt drift futam is, tisztára mint a tokyo drift-ben :) készítettünk is rengeteg képet, este teszek fel párat. minthogy japán autók fesztiválja volt, lehetett sushit is enni, mi is megkóstoltuk. ilyen vegyes válogatást kértünk, volt ami ízlett viszont volt olyan is ami nem. a lényeg, hogy nem laktunk jól de legalább megkóstoltuk milyen is. este születésnapi vacsorára voltunk hivatalosak, miután hazaértünk gyorsan elkészülődtünk és már indultunk is tovább. a vacsi nagyon fini volt, meg éhesek is voltunk rendesen, viszont el kellett jönnöm hamarabb, 9re mentem dolgozni Fehértóra, ezúttal Adri is velem tartott, most volt a szezonzáró party, voltak jó sokan, tuti volt a zene is :) reggel 6 körül végeztünk, 7 után huppantam is az ágyba. ilyenkor vasárnap délután ha vége a szezonnak szoktunk segíteni takarítani és összepakolni a diszkóban, most egyre kellett menni, úgy ahogy ki tudtam nyitni a szemem, de nagyon fáradt voltam még mindig, 8 db hűtő kisivickolása után már kezdtem kicsit unni a történetet de kitartottam a végsőkig és 6kor már startoltam is. este nem nagyon kellett ringatni, szerintem meg sem moccantam egész éjjel. 5kor ébresztő és indulás dolgozni. a héten eskü nem csinálok semmit!!!!! 
csók nektek! remélem jól telt a hétvégétek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése